Alati mõtleme igal sammul loominguliselt, isegi kui see paistab alguses võimatu. Pöörame tähelepanu igale pisiasjale ja loome kasulikud disaini- ja digilahendused, mis annavad kindla eelise!
Olulisemad minuteid, mis eelnevad projekti algussignaalile. Paneme kokku tegevusplaani.
2
Strateegiline mõtlemine
Selles etapis kaardistame kliendi ärieesmärgid ja brändi omadused, et neid kogu protsessis ühtlustada ja järgida.
3
Loovtöö, Loovtöö ja Loovtöö
Lähtudes strateegiast ja esteetikast, rakendame sujuvate ja kasutajakesksete kogemuste loomiseks elegantsi, lihtsust, käsitööd ning pöörame tähelepanu detailidele.
4
Disain / Arendus
Alustame teostamist, mille ümber pöörlevad loovus, strateegia ja tehnoloogia.
5
Lansseerimine
Viime toode turule ja alustame andmete kogumist ja analüüsi.
Me töötame sel viisil olenemata projekti suurusest, sest see on end tõestanud!
Meie pikaajaline kogemus.
Alates 2012. aastast oleme loonud üle 30 brändi, teinud üle 150 digilahenduse ja viinud ellu üle 300 turundusprojekti.